کتابخانه احادیث شیعه

خود ارضايى

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : هان! لعنت خدا و فرشتگان و مردم، همگى، بر كسى باد كه چيزى از حق مرا پايمال كند··· و بر كسى كه با حيوان نزديكى كند و بر كسى كه با دست خود ازدواج (خود ارضايى) كند.
نمایش منبع
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : نكاح كننده با دست خود، ملعون است.
نمایش منبع
امام صادق عليه السلام : سه كس اند كه خداوند روز قيامت نه با آنها سخن مى گويد، نه به آنان نگاه مى كند و نه پاكشان مى خواند و عذابى دردناك دارند : كسى كه موى سپيد خود را بكند، كسى كه با خود ازدواج (خود ارضايى) كند و كسى كه لواط دهد.
نمایش منبع
بحار الأنوار : امام صادق عليه السلام ـ در پاسخ به سؤال از استمناء ـ فرمود : گناه بزرگى است كه خداى متعال در كتاب خود از آن نهى فرموده است و كننده اين كار مانند كسى است كه با خودش ازدواج كند. اگر بدانم كسى اين كار را مى كند هرگز با او غذا نمى خورم. سؤال كننده پرسيد : يا بن رسول اللّه ، در كجاى كتاب خدا از اين عمل نهى شده است؟ حضرت فرمود : اين سخن خداوند كه مى فرمايد : «پس، هر كه فراتر از اين جويد، آنان از حدّ گذرندگانند» و اين عمل از مصاديق «فراتر از اين» است.
نمایش منبع
امام صادق عليه السلام : مردى را كه با آلت خود بازى كرده بود نزد امير مؤمنان عليه السلام آوردند. حضرت به دست او [تازيانه ]زد تا جايى كه سرخ شد. آن گاه از محل بيت المال برايش زن گرفت.
نمایش منبع
حدیث روز

امام کاظم علیه السلام:

دَعْـوَةُ الصّـائِـمِ تُسْتَجابُ عِنْدَ اِفْطارِهِ؛

دعـاى شخـص روزه‏ دار هنگام افطار مُستجاب مى‏ شود.

بحار الانوار: ج 93، ص 255، ح 33

چهل حدیث « روزه »

احادیث معصومین

حمایت از پایگاه
آمار پایگاه کتابخانه احادیث شیعه

تــعــداد كــتــابــهــا : 111

تــعــداد احــاديــث : 45456

تــعــداد تــصــاویــر : 685

تــعــداد حــدیــث روز : 3838